utorak, 24. srpnja 2007.

Chamonix

Konačno je došao i taj dan, petak 13.7.2007.g. i polazak u avanturu života, tj. ekspedicija na Mont Blanc(4810m.n.m). Prvo sam nakon kašnjenja od 2-3h sata stigao do Splita pokupio Ivana, Jozu i Duleta i pravac za Chamonix. Sve je išlo odlično do tunela Mont Blanc gdje je ograničenje 70km/h, a drug Ivan je vozio 130km/h uz komentar "u pičku materinu ovdje svi poštuju propise". Pri toj brzini oko nas je sve blještilo od bliceva, jer normalno snimali su nas. Na kraju tunela policija i kazna, ali sve je to život i sad je samo fina uspomena(bar meni).

U subotu 14.7. u 05:00 sati stižemo u Chamonix i odmah odlazimo u kamp koji je na ulazu u grad. Onda na kavu/čaj i razgledavanje grada te traženja prodavnica sa sportskom opremom. Nakon šopinga i ručka slijedi odmor i spavanje. Sutradan nas je čekao treking oko Chamonixa i odlazak na Aiguille Du Midi(3841m.n.m). Iz slika se vidi o kakvim je ljepotama riječ, a jedan dio staze me podsjeća na našu Čvrsnicu i stazu koja vodi ka Žlijebu i Tisama.






kamp gdje smo bili smješteni


ideja se rodila, još samo da se nađu "budale" koje će ići gore

vodopad uz treking stazu iznad kampa

idemo dalje, a ljepotama nikad kraja

ledenjak boisson

otapanje ledenjaka i imamo ovo

stani i uživaj

božo i ja

opet ja s filozofskim pogledom

odavde smo pošli žičarom za aiguille du midi

ovo je prava umjetnost

na ovoj je lokaciji sniman film "orlovo gnijezdo"

ovako to izgleda odozgor

središte chamonixa

Nema komentara: