srijeda, 13. lipnja 2007.

Drežnica

Prošle nedjelje 10.6.2007.g. ostvario sam još jednu želju jer sam prvi put peo u stijeni, što je malo čudno ali opet bolje ikad nego nikad. Tu smo nedjelju proveli u Drežnici u fantastičnom ambijentu penjališta "Vrt Ciklama", a normalno pored penjanja malo smo i roštiljali. Treba reći da se pet minuta od penjališta nalazi kupalište pa ćemo se idući vikend vjerovatno malo i skvasiti.
Budući da mnogi ovu aktivnost smatraju opasnom, ja bih to demantirao, jer ako postupaš po pravilima sigurnost je apsolutna. Najbolji primjer su slike na kojima se penju djeca od 6g.


anes u stijeni

amer na istom mjestu

a ovo je pravi profesionalac

tekst na bosančici

čudo od "deteta"

ekipa roštilja i uživa

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

A vidi mog buraza,najdeblji ..haha :D pf.

Sanja Cilic kaže...

prima ovo planinarsko drustvo nove clanove?zar nema ni jedna cura??

luka kaže...

lilo svi su dobrodošli, a što se tiče cura tu se baš ne može pohvaliti ni jedno planinarsko društvo u mostaru(imaju dva)jer nije da nema baš nijedna cura ali nema ih ni puno

Unknown kaže...

pozdrav planinarima...
bio sam i ja na famoznih 2228 metara...
doduse s Nivom izisao... :)

luka kaže...

bolje ikako nego nikako

Sanja Cilic kaže...

luka gdje je sjediste drustva?gdje se prijaviti..?

luka kaže...

druže najbolje ti se meni javi na 063/318-232(ili na mail) pa ćemo se naći da popričamo, ali ja sam ti odsutan od 13.7. pa do 23.7. pa ako mogneš javi mi se do petka ili sačekaj da se vratim

Sanja Cilic kaže...

druze?mislis drugarice :D

luka kaže...

drugarice izvini, od danas sam u mostaru pa se javi ako si zainteresirana