ponedjeljak, 4. lipnja 2007.

Zelena Glava i Otiš

Za tu nedjelju 27.5.2007.g. već sam skoro dogovorio uspon na Biokovo povodom dana planinara Dalmacije, ali sam u srijedu sreo Stanku koji mi kaže da planira na Zelenu Glavu(2155m.n.m) najveći vrh Prenja, na kojem još nisam bio. Nisam se ni sekunde mislio već sam odmah rekao: "idem i ja s tobom". Polazak je bio u nedjelju u 04:00 ujutro, to je inače standardno vrijeme polaska kad se ide sa Stankom. Usput smo pokupili i Sašu, s kojim se Stanka naknadno dogovorio.
U 04:40 smo pošli sa Ruišta, a u 06:40 smo već bili na Bijelim Vodama, gdje smo našli Anesa koji je tu noćio jer je dan prije popravljao krov skloništa. Pozvali smo ga da nam se pridruži, ali on nije bio raspoložen da ide s nama, a i vrijeme nam nije išlo na ruku. Oblaci su nas pratili cijelo vrijeme, a i najavljivana je i kiša poslije podne. Mi smo nastavili svojim tempom i brzo napredovali iako smo sve više ulazili u maglu i oblake. Kad smo došli pod Zelenu Glavu, doživjeli smo iznenađenje, jer nam se i Anes pridružio, tj. pošao je za nama(nije mogao izdržati) pa smo prema vrhu krenuli u parnom broju.
Malo iznad "sedla" nas je dočekao snijeg i led pa je najiskusniji od nas Saša odustao. Mi smo nastavili dalje, zaobišli led i normalnu stazu i peli se grebenom. Nije bilo baš bezazleno jer je puhao vjetar, a sa obe strane je bila provalija. I to smo nekako prešli i onda nam je put prema vrhu bio otvoren.
Zbog lošeg vremena nisam baš puno ni slikao, a magla mi nije dopuštala. Uglavnom nakon Z.Glave smo se vratili na sedlo, a odatle smo otišli na obližnji Otiš zajedno sa Sašom te onda nazad prema B.Vodama da nas kiša ne uhvati.


ploča na vrhu

ovako izgleda pogled s vrha, magla svuda, magla oko nas

magla me nije spriječila da se uslikam na vrhu

stanka sa pločom

anes i ker, njega sam zaboravio, ali i on je s nama bio na vrhu

vrh otiša

hrabrim koracima nazad

Nema komentara: