četvrtak, 31. svibnja 2007.

Vilinac i povratak kroz Odžak i Zli Potok

Nakon što sam sredinom prosinca 2006.g. sa Mirom prvi put izašao na Vilinac, napokon je došlo vrijeme da se to ponovi jer ipak riječ je o omiljenom vrhu meni najdraže planine Čvrsnice.
Uspon je ovoga puta urađen u jednom komadu, a trajao je nekih 5-6 sati. Pored ljepota Vilinca koje su već viđene otkrio sam nešto novo, a to je staza koja vodi kroz Odžak i Zli Potok. Sa mnom je išao moj prijatelj Denis iz Jablanice koji mi je ujedno bio i vodič i pokazao mi stazu koju nisam mogao ni zamisliti. Staza me toliko oduševila da sam je opet prošao idući tjedan, ali ovoga puta sam prošao samo kroz Zli Potok zbog lošeg vremena(magla i lagana kiša). Društvo mi je pravio Ivo kojeg sam slučajno upoznao i kojemu je ovo bio prvi put da dolazi na ovaj dio Čvrsnice. Ne treba puno govoriti koliko je i on bio oduševljen, a nema sumnje da će i ostali biti kad vide ove slike.

crnostrig koji nas je dočekao na hajdučkim vratima

jezero crvenjak nedaleko od hajdučkih vrata

denis na vrhu velikog vilinca

normalno tu sam i ja





stijene oko odžaka i pogled na prekrasni krajolik

staza koja vodi prema zlom potoku











ovako to izgleda

ovo nije skinuto sa national geographic, ovo je ivo u zlom potoku






zli potok je svladan

1 komentar:

Anonimno kaže...

MAJKE MI IMAMO NAJLJEPŠU ZEMLJU NA SVIJETU!!!