nedjelja, 6. svibnja 2007.

Žlijeb

Žlijeb je čudnovato mjesto na Čvrsnici, nalazi se na cca 1000m.n.m i pristup mu je savršen ponajprije zahvaljujući planinarima iz Jablanice. Stazu savršeno uredili i markirali tako da je pristup Žlijebu omogućen svakome tko je sposoban hodati.
Na Žlijebu se nalazi i planinarsko/šumarska kuća, a na putu iz Dive Grabovice do Žlijeba se nalaze dva izvora vode. Ono što karakterizira Žlijeb je vidikovac s kojeg se pruža prekrasan pogled na kanjon i odakle su se prije mogle vidjeti divokoze i mufloni. Zahvaljujuči našim krivolovcima i šumarima iz Dive Grabovice i Drežnice danas je teško bilo šta vidjeti. Prije rata se moglo doživjeti da divokoza čovjeku jede sol iz ruke, ali kakvi su ljudi danas na vlasti čudi me da trava ikako raste a kamoli da se neko brine za divokoze. A sada par slika sa ovoga RAJA na zemlji

vidikovac na žlijebu

pogled sa vidikovca

staza koja vodi do žlijeba

pogled sa staze na dolinu prekrivenu morem magle

kuća na žlijebu nedaleko od vidikovca

prva česma(mustafe begovića) na putu i ja(ovo mi je najdraža voda)

moji prijatelji na klupi vidikovca

drugarica jelena na vidikovcu

tanja na stijenama vidikovca

šta bi bio život da nema mesa, omiljena zanimacija izletnika na žlijeb

selo diva grabovica

ja na putu ka velikom vilincu koji vodi preko žlijeba

stijene nasuprot vidikovca

prijatelj i kolega planinar miro na vidikovcu

3 komentara:

Anonimno kaže...

cao molim te javi na moj mail.mario.knezovic2MAKNI@OVOgmail.com
Javljam se u ime ekipe paraglidera iz Mostara, mi bi zelili takodje da se penjemo po nasim prelijepim vrhovima.

luka kaže...
Autor je uklonio komentar.
Unknown kaže...

fino, fino... i nas livadare si uvrstio u 'planine'. sala mala :). inace, fin uradak!